Avoimen työpaikan tiedot
 Takaisin työpaikkojen selailuun
 
Helsingin sosiaali- ja terveystoimi on alan johtava toimija ja uudistaja Suomessa. Kannustamme kaupunkilaisia ottamaan vastuuta omasta ja läheistensä hyvinvoinnista ja terveydestä sekä turvaamme avunsaannin sitä tarvitseville. Palvelukokonaisuuksiamme ovat perhe- ja sosiaalipalvelut, sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalvelut sekä terveys ja päihdepalvelut. Näiden toimintaa tukee keskitetty hallinto. Hallintoon kuuluvat, hallintopalvelut, hankintapalvelut, henkilöstö- ja kehittämispalvelut, talous- ja suunnittelupalvelut, tietohallintopalvelut, tukipalvelut sekä viestintäpalvelut.
 
Hankekoordinaattori, Helsinki Apotti, määräaikainen
 
Työavain 7-1434-19
Määräaikainen työsuhde  alkaen 01.09.2019 (päättyy 31.12.2020)
Hakuaika päättyy 05.08.2019  kello 12:00
Sosiaali- ja terveystoimiala, Helsinki Apotti , Toinen linja 4 A 00530 Helsinki
Sosiaali- ja terveystoimiala, Toimialan hallinto / Tietohallintopalvelut
Hallinto- ja toimistoala
 
Tehtävän kuvaus: Pysyvätkö monet langat yhtä aikaa käsissäsi, etkä pelkää kiireistäkään työtahtia? Nyt sinulla on loistava mahdollisuus päästä osaksi suurta muutoshanketta Suomen suurimmalle työnantajalle. Haemme osaavaa ja toimeen tarttuvaa hankekoordinaattoria Helsinki Apotti -hankkeeseemme.

Apotti on monitoimijainen muutoshanke, jossa kehitetään sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita ja otetaan käyttöön alueellisesti yhtenäinen sote-tietojärjestelmä (www.apotti.fi). Helsingissä Apotti-järjestelmä otetaan käyttöön syksyllä 2020.

Tehtävässä tulet työskentelemään tiiviissä yhteistyössä Helsinki Apotin hankepäällikön, koko hanketiimin ja Oy Apotti Ab:n ammattilaisten kanssa. Tehtäväsi painottuvat hankehallinnan perusteisiin, kuten raportointiin, talouden seurantaan, dokumenttien hallintaan, tilaisuuksien ja kokousten järjestämiseen, muistioiden kirjoittamiseen sekä resurssisopimusten hallinnointiin. Lisäksi tehtävän sisältöä voidaan täydentää ammatillisten vahvuuksiesi mukaisesti.

Odotamme sinulta kokemusta ja näyttöä hanke-/projektityöstä. Asioiden koordinointi ja hallinnointi sujuvat sinulta luontevasti ja osaat käyttää sujuvasti Office 365-työkaluja. Olet tottunut työskentelemään monialaisessa, verkostomaisessa ympäristössä ja sinulla on erinomaiset viestintä- ja yhteistyötaidot. Lisäksi olet oma-aloitteinen, järjestelmällinen, sinulla on joustava ja ratkaisuhakuinen työote sekä kyky hallita useita asioita samanaikaisesti.

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävänkuvan ja näköalapaikan Apotti-järjestelmän käyttöönotossa, laajan yhteistyöverkoston sekä Helsinki-Apotti-tiimin vankan tuen.

Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan ryhmähaastatteluna 8.8.2019 klo 15.00 – 16.00 Kallion virastotalossa, Toinen Linja 4 A. Haastateltavat saavat erillisen kutsun haastatteluun.

Jätäthän hakemuksesi helsinkirekry.fi kautta.
 
 
Kelpoisuusehto:  Soveltuva korkeakoulututkinto tai muu soveltuva koulutus ja riittävä työkokemus tehtävän alueelta.

Suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.

Ennen valintapäätöstä hakijan on esitettävä työterveyshuollon arvio edellytyksistään hoitaa työhön kuuluvia tehtäviä.


 
Luemme eduksi: Englannin kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito.
 
 
 
Helsingin kaupunki edistää henkilöstön yhdenvertaisuutta ja laaja-alaista tasa-arvoa.

 
Palvelussuhteeseen liittyviä tietoja:
Tehtäväkohtainen palkka: 3057,65 e/kk
Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus
Työaika: 36h 45min/viikko
 
 
 
Lisätietoja tehtävästä antaa:
Hankepäällikkö Helena Tukia
helena.tukia@hel.fi
(vastaa sähköpostikyselyihin 24.7-25.7.)
 
 
 Hae paikkaa