|
Avoimen työpaikan tiedot
 Takaisin työpaikkojen selailuun |
 |
|
Helsingin kaupungin taloushallintopalvelu -liikelaitos, Talpa, tuottaa kirjanpito-, ostolasku-, laskutus-, maksuliikenne- ja palkanlaskentapalveluja Helsingin kaupunkikonsernille. Talpan asiakkaita ovat Helsingin kaupungin toimialat, liikelaitokset ja kaupungin omistamia osakeyhtiöitä, kaupungin johto ja henkilöstö sekä kaupungin palveluja käyttävät helsinkiläiset. Talpassa työskentelee noin 400 henkilöä ja sen liikevaihto on 27 miljoonaa euroa. Taloushallintopalvelu kuuluu kaupungin keskushallintoon.
Tarjoamme Talpassa mielenkiintoisen ja vakaan näköalapaikan kaupungin talouteen ja järjestelmiin sekä asiantuntevan organisaation tuen. Viihtyisät toimitilat sijaitsevat Sörnäisissä, hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Keskitetyt palvelut -osastolla tuotamme liikelaitoksen johdolle ja osastoille sisäisiä palveluita, joihin kuuluvat tietohallinto, arkistointi, hankinta-asiat, turvallisuus- ja vahtimestaritoiminnot, talous- ja henkilöstöpalvelut, kiinteistöasiat, assistentti- ym. toimistotehtävät sekä viestintä. Myös Talpan asiakaspalvelu kuuluu osastomme vastuulle.
|
|
Taloussihteeri, Vuorotteluvapaasijaisuus
|
|
Työavain 44-2-19 |
Määräaikainen työsuhde
alkaen 04.04.2019
(päättyy 30.09.2019)
|
Hakuaika päättyy 19.02.2019
kello 16:00
|
Asiakaspalvelu palvelualue
, Sörnäisten rantatie 27 A 00500 Helsinki
|
Taloushallintopalvelu liikelaitos, Keskitetyt palvelut-osasto |
Hallinto- ja toimistoala |
|
Tehtävän kuvaus: Haemme taloushallintopalveluihin taloussihteeriä vuorotteluvapaan sijaisuuteen 4.4 - 30.9.2019 väliselle ajalle.
Rekistereissä ylläpidetään kaupunkitasoisten eri asiakkaiden asiakas-, toimittaja- ja nimikerekisteriä.
Keskeisiä työtehtäviä tiimissä ovat mm.
- kotimaisten ja ulkomaisten asiakkaiden avaukset sekä olemassa olevien asiakkaiden muutokset ja laajennukset kaupungin organisaation eri toimialoille, liikelaitoksille ja kaupunkikonsernin yksiköille
- henkilö- ja yritystoimittajien avaukset sekä olemassa olevien toimittajien muutokset kaupungin organisaation eri toimialoille, liikelaitoksille ja kaupunkikonsernin yksiköille
- myyntilaskutuksen nimikkeiden vastaava ylläpito
Sinun on täytettävä vuorotteluvapaan ehdot: Vuorotteluvapaan sijaiseksi valittavalta edellytetään vähintään 90 kalenteripäivän työttömyyttä. Työttömyyden kesto lasketaan vuorotteluvapaan alkamista edeltäneen 14 kuukauden ajalta. Kyseinen 90 kalenteripäivän työttömyysehto ei kuitenkaan koske alle 25-vuotiaita tai yli 55-vuotiaita työttömiä työnhakijoita tai alle 30-vuotiaita, joiden ammatti- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään vuosi. |
|
|
Kelpoisuusehto:
Soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Luemme eduksi: Arvostamme mm. aiempaa kokemusta rekistereiden ylläpidosta, SAP järjestelmän hallinnasta, kirjanpidon ja alv-lainsäädännön tuntemuksesta sekä osto- ja myyntilaskuprosessien osaamisesta. Tehtävässä tarvitaan mm. tarkkuutta, huolellisuutta, pitkäjänteisyyttä, vastuunottokykyä, tiimityötaitoja sekä halua oppia uutta.
|
|
|
|
Helsingin kaupunki edistää henkilöstön yhdenvertaisuutta ja laaja-alaista tasa-arvoa.
|
Palvelussuhteeseen liittyviä tietoja: |
Tehtäväkohtainen palkka: 2270,00 |
Työaika: 36h 45min
|
|
|
|
Lisätietoja tehtävästä antaa: |
Linkki lisätietoihin |
|
Camilla Koivurinne, palvelukoordinaattori |
09 310 27770 |
camilla.koivurinne@hel.fi |
|
Harri Numminen, palvelupäällikkö |
09 310 25120 |
harri.numminen@hel.fi |
|
|
Hae paikkaa |
|
|
|