Avoimen työpaikan tiedot
 Takaisin työpaikkojen selailuun
 
Helsingin sosiaali- ja terveystoimi on alan johtava toimija ja uudistaja Suomessa. Kannustamme kaupunkilaisia ottamaan vastuuta omasta ja läheistensä hyvinvoinnista ja terveydestä sekä turvaamme avunsaannin sitä tarvitseville. Palvelukokonaisuuksiamme ovat perhe- ja sosiaalipalvelut, sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalvelut sekä terveys ja päihdepalvelut. Näiden toimintaa tukee keskitetty hallinto. Hallintoon kuuluvat, hallintopalvelut, hankintapalvelut, henkilöstö- ja kehittämispalvelut, talous- ja suunnittelupalvelut, tietohallintopalvelut, tukipalvelut sekä viestintäpalvelut.
 
Toimistosihteeri, hallintopalvelut, vakinainen
 
Työavain 7-48-19
Vakinainen työsuhde
Hakuaika päättyy 24.01.2019  kello 16:00
Toimistopalvelut, toimisto 2 , Siltasaarenkatu 13 00530 Helsinki
Sosiaali- ja terveystoimiala, Toimialan hallinto / Hallintopalvelut
Hallinto- ja toimistoala
 
Tehtävän kuvaus: Haemme toimistosihteeriä vakinaiseen tehtävään 25.2.2019 alkaen tai sopimuksen mukaan huolehtimaan monipuolisista työtehtävistä toimistopalvelujen toimistossa 2, joka antaa hallinnollisia sihteeripalveluja perhe- ja sosiaalipalvelujen lastensuojelun yksiköille.

Lastensuojelun yksiköitä palvelevassa pientiimissä työskentelee entuudestaan kolme vakituista toimistosihteeriä. Nyt haemme vielä yhtä osaajaa ja hallinnollisesta toimistosihteerin työtehtävästä kiinnostunutta henkilöä täydentämään pientiimiämme. Tiimin päivittäisenä työvälineenä toimii muun muassa yhteissähköposti, johon sisäinen asiakas pääsääntöisesti lähettää erilaisia toimeksiantoja. Toivomme hakijoilta hyviä sosiaalisia taitoja ja kykyä ajatella sekä toimia tiimimäisesti

Työtehtävä sisältää hallinnollisia toimistotöitä, kuten talous-, henkilöstö- ja yleishallinnollisia tehtäviä, mm. osto- ja myyntilaskujen käsittelyä, virka- ja työsopimusten valmistelussa avustamista, sähköisten järjestelmien oikeuksien ja tunnuksien ylläpitoa ja päivittämistä.

Pääasialliset käytössämme olevat käyttöjärjestelmät ovat mm. AHJO, Baswaren tuoteperheeseen kuuluvat BIP ja KOSTI, eHijat, eTaika, eRekry, HR-työpöytä, iStore-tilausjärjestelmä, Microsoft Office ohjelmat.

Herättikö työpaikkailmoituksemme sinun mielenkiintosi ja tunteen, että tällaista työtä haluat tulevaisuudessa tehdä ja työtehtävän sisältö vastaa osaamistasi? Jos herätti, käythän jättämässä hakemuksesi helsinkirekry.fi kautta.
 
 
Kelpoisuusehto:  Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi tai muu soveltuva koulutus.

Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.

Ennen valintapäätöstä hakijan on esitettävä työterveyshuollon arvio edellytyksistään hoitaa työhön kuuluvia tehtäviä.
 
Lisäksi edellytämme: Itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta, hyvää paineensieto- ja organisointikykyä sekä aitoa halua oppia uutta. Arvostamme joustavuutta, hyvää asiakaspalveluasennetta sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja.
 
Luemme eduksi: Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimialan tuntemuksen sekä kokemuksen talous-, henkilöstö- ja yleishallinnon toimistotehtävistä sekä hyvät tietoteknisen osaamisen.
 
 
 
Helsingin kaupunki edistää henkilöstön yhdenvertaisuutta ja laaja-alaista tasa-arvoa.

 
Palvelussuhteeseen liittyviä tietoja:
Tehtäväkohtainen palkka: 2090,00 e/kk
Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus
Työaika: Toimistotyöaika 36 h 45 min / vk
 
 
 
Lisätietoja tehtävästä antaa:
Linkki lisätietoihin
 
toimistopalveluesimies Nina Selroos
040 664 7202
nina.selroos@hel.fi
 
toimistopalvelupäällikkö Sari Oikarinen
040 553 9174
sari.oikarinen@hel.fi
 
 
 Hae paikkaa